fredag 31 juli 2009

Helgplaner

Ikväll drar jag till Göteborg för att se U2 på Ullevi imorgon. :-) Romeo ska vara hos mamma och pappa och jag har just packat klart. Jag tror jag packat med typ hälften av alla grejer han har, och det är inte lite. Känner mig lite som en hönsmamma, men så är det också första gången vi sover isär sedan Romeo flyttade in 19 februari.

Igår körde jag halkbanan på Gillinge (kul men jobbigt!) och Romeo var på dagis. En av hans snälla dagisfröknar - Amanda - tog hand om honom några timmar efter sitt pass, bara för att jag inte visste om jag skulle hinna tillbaka före stängningsdags. Hur snällt som helst!

När jag mötte dem vid St Eriksplan fick både Romeo och jag beröm. Alltid trevligt. Men, så har jag en väldigt trevlig hund också. Den trevligaste och sötaste i stan, när jag tänker efter. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar