onsdag 1 juli 2009

Juli redan?!

Sommaren är kort... Nu är det redan juli och idag har det faktiskt regnat lite och varit molnigt. Ganska skönt avbrott även om jag gärna ser att solen kommer tillbaka. Allt är mycket roligare när vädret är bra. Det är liksom inte bara Romeo som helst håller sig inomhus när det är ruskväder!

Det är strax dags att gå hem för idag. Eftersom t-banan inte går till Kungsträdgården för närvarande cyklar jag till och från jobbet. Ganska skönt måste jag erkänna. Det är dock inte det enklaste att gå med cykeln och samtidigt ha Romeo i koppel. Särskilt om morgnarna vill han lukta på allt och det tar en evighet att gå till dagis. Härom morgonen fick han gå en liten bit, sedan fick han sitta i cykelkorgen.

Jag har nämligen köpt en ny stor cykelkorg som jag lagt en handduk och en liten filt i. Romeo gillar att sitta där. Han tittar nyfiket över kanten på allt ur ett annorlunda perspektiv. Supersöt är han också, kan jag tillägga. :-)

Idag på lunchen såg vi en bedårande hundvalp och jag då ville jag bara hem till lille Romeo! Även om han inte längre ser ut som ett gosedjur... han har blivit riktigt stor faktiskt. Men, i mina ögon är han alltid min bebis. :-)

Nu, mot Kungsholmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar