söndag 19 juli 2009

Hemma igen!

Så var vår tur till Småland över för den här gången. Vi har haft det så bra! :-)Vi har umgåtts, ätit gott, badat, tagit det lugnt och helt enkelt haft semester. Både jag och Romeo kommer tycka det är tomt och tyst nu när vi är bara vi igen.

Imorgon eftermiddag är det dags att ta bort stygnen och bli av med plastkragen!!! Iofs har jag fuskat lite senaste dagarna med kragen, för han har varit så duktig och inte alls varit där med tassen. Hoppas bara att allt läker bra nu! Jag tycker det ser rätt okej ut, men vad vet jag liksom..?

Vi ska nog strax gå ut på vår kvällspromenad, men den får nog bli lång, för Romeo har hur mycket energi som helst efter en lång bilresa hem!

Ska bli skönt att få sova i min egen säng inatt. Min rygg har lite problem med att ligga på några madrasser på golvet. Romeo har däremot sovit hur gott som helst på golvet (ibland på sin filt ibland direkt på golvet). Första natten sov han en del hos mig på madrasserna, men sedan höll han mest till på golvet.

Undrar om Romeo kommer gå runt och leta efter Alfons och alla andra, eller om han fattar att vi är hemma nu..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar