onsdag 29 juli 2009

Tillbaka på dagis en kortis

Idag har Romeo varit på dagis. Det gick jättebra. Jag blev nästan lite rörd när jag såg hur glada dagisfröknarna blev när vi kom dit. :-)

Skulle själv göra lite ärenden och tänkte att det var en bra idé att ha Romeo på dagis några timmar. Dels för att kolla att allt gick bra nu efter olyckan, dels för att vänja av honom vid att ha mig nära hela tiden. Jag ska ju till Göteborg i helgen som kommer och Romeo ska vara hos mamma och pappa fredag-söndag. Hoppas att det går bra!

På hemvägen från dagis var Romeo hur trött som helst. Det var nästan som när han började på dagis i maj. Han bara la sig ner på trottoaren och ville sova. Så fort vi kom hem la han sig ner. Visst, han har förflyttat sig till vardagsrummet sedan dess, men det är nog allt.

Tanken är att vi ska picknicka med Carin och Christina om någon timme. Tror jag får ta cykeln med mig så Romeo inte behöver gå hela vägen. Han är ju helt slut, stackarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar