tisdag 21 juli 2009

Slappardag

Idag har vi inte gjort många knop, Romeo och jag. Vi sov länge imorse så hela dagen har blivit sen... Min körlektion - som var dagens händelse - blev inställd, så jag har läst ut min bok. Annars har vi lekt lite inomhus, faktiskt gjort några övningar utomhus och legat på soffan och myst.

Romeo har fått lite vridna mattider verkar det som. Andra natten i rad som han går upp och äter. Kanske ska strunta i att ge mat ikväll och ge honom mer imorgon..? Å andra sidan vill jag ju att han äter upp sig lite. Vägde honom på sjukhuset igår och då vägde han 6,6 kg vilket är ganska mycket mindre än när jag vägde honom hemma senast... Nu har han i varje fall tuggat i sig en grissvans efter att ha ätit upp den mat han fick i förmiddags.

Märkligt, idag känner jag mig rastlös och jag har bara haft semester en vecka - varav två dagar har tillbringats hemma. Jag som brukar vara så bra på att softa. Behöver kanske vänja mig vid att ta det lugnt..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar