måndag 3 augusti 2009

Lyckad helg

Helgen var en riktig höjdare! Det var inte bara U2 i Göteborg som var toppenbra, Romeos helg hos mamma och pappa blev riktigt lyckad! :-) De har lekt en massa med honom så han kommer väl tycka att jag är tråkig nu...

Även om jag hade en jättetrevlig helg med Maria i Göteborg och Romeo klarade sig bra hos mamma och pappa, saknade jag honom ofantligt mycket. Vi har inte varit från varandra mer än kanske åtta-nio timmar förut så det är väl inte så märkligt. När vi återförenades på Bromma flygplats började jag nästan gråta. Så lycklig var jag. Han blev alldels till sig när vi kom, men väl i bilen somnade han mot mitt lår. Visst sov jag bra på hotellet så var det inget mot att sova hemma i min säng, med Romeo i sin säng nedanför.

Nu ska vi strax gå ut och promenera i sommarsolen. Ska lämna in cykeln på verkstaden för att fixa till växlarna, sedan får vi se vad vi hittar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar