lördag 29 augusti 2009

Veckan snart slut

Den här veckan har inte varit på min sida. Det räckte inte med att jag klämde mig på fingret, brände mig på strykjärnet, spillde te över mig själv, inte kom hem i tisdags pga busskaos, nej jag har efter det lyckats bita av en lagning i en tand, tappat ett spänne till mina nylagade skor och så gick axelbandet av till klänningen jag skulle ha på mig igår precis när jag skulle gå... Skönt att veckan snart är slut.

Det allra bästa med helg är inte att jag inte behöver jobba, nej det är att jag får vara med Romeo. Jag älskar att bara hänga med honom. Han är så härlig! Imorse fick han komma upp i sängen och morna sig lite. Det var myyysigt. :-)

Något jag tänkt göra i helgen är att träna inkallning. Romeo är verkligen inte bra på det. Well, har jag en godis i handen funkar det oftast, men annars bara vägrar han lyssna. Vi ska nog gå till djuraffären och klippa Romeos klor också. Storasyster kommer förbi i e.m. för hon ska på fest med 80-talstema och jag har lovat hjälpa henne med en outfit. Annars har jag inte något mer planerat. Vem vet vad jag och Romeo hittar på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar