söndag 9 augusti 2009

Njuter av sommaren!

Ännu en härlig dag! Gårdagen var toppen med strandbesök, AIK-seger och middag med Jenny på Primo Ciao Ciao. Den här dagen var inte så dum den heller. Jag tog Romeo i cykelkorgen och cyklade (försiktigt) med Linda till Söder där vi åt brunch i skuggan med Maria. Sedan har vi tagit det ganska lugnt, varit ute och promenerat och sedan var det dags att ge Romeo en riktig dusch.

Det gick riktigt bra att duscha honom idag, men mot slutet blev jag ganska blöt i alla fall. En sak som är kul är att han börjar gilla att bli fönad! :-) Han låg lugnt i mitt knä och såg ut att njuta faktiskt!

Imorgon har jag min sista semesterdag för den här sommaren. Känns lite jobbigt. Det är ju sååååå skönt att vara ledig. Jag börjar min sista semesterdag med en körlektion kl. sju. Lite dumt att sumpa en sovmorgon, men å andra sidan får jag ju hela dagen över till annat. Vi ska bl.a. träffa Jenny P imorgon, Romeos dagmatte från i våras. Blir säkert en underbar dag imorgon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar