tisdag 1 september 2009

Är det höst nu..?

Redan september. Tycker knappt jag noterade att det var augusti förrän det blev september. Nu är det nog snart höst, hur mycket jag än försöker tänka att det är sensommar...

Jag har på känn att Romeo nog kommer älska hösten (när det inte regnar). Han blir helt tokigt glad bara ett litet löv far i vinden. Hur kommer han då inte bli när det finns drösar med löv överallt? När det regnar då? Jag har tänkt köpa ett litet regntäcke till honom faktiskt. Då är vi båda bättre utrustade för det blöta vädret.

Det blev inte så mycket träning i helgen som jag hade tänkt först. Men, jag försöker köra lite inkallning hela tiden. Det är skumt, han är så duktig annars, men han vill inte komma när jag ropar. Gissar att han är lika envis som sin matte...

På torsdag har vi kick-off med jobbet så då ska Romeo få vara hos Jenny och Nisse där han var varje dag tills han började på dagis. Han kommer att älska all uppmärksamhet som jag vet att han kommer få. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar