lördag 5 september 2009

Lördag!

Helg igen. Thank God! Har haft en rätt intensiv jobbvecka så jag behöver verkligen vara ledig några dagar.

Imorse vaknade Romeo vid ca halv nio. Jag lyfte upp honom i sängen och så låg vi och mornade oss tillsammans till ca kvart över. Mysigt! Sedan gick vi ut i det rätt fina vädret. Hade utrustat mig med korvbitar, vilket underlättar all träning! Romeo älskar korv. :-)

Nu har han dock somnat på golvet. Han tröttnade nog på mig som åt frukost och löste Melodikrysset. Tänkte gå till djuraffären idag för att bunkra och få Romeos klor klippta. Men det är nog allt.

Den här veckan fick jag höra om fina Cavalieren Fanny som tragiskt gick bort när hon blev påkörd på en parkering! Fruktansvärt hemskt! Jag tänker på er, Lena! Förhoppningsvis kan den stora flocken Cavalierer och människor på Trixiez's trösta varann. Det är sånt som får mig att ännu mer vilja ha en till hund. Vågar inte tänka på hur det skulle vara att förlora Romeo.

Annars känns det som att jag går i väntans tider. Min systerson beräknas födas om 23 dagar nu. Det är sååå spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar