fredag 18 september 2009

Fredag igen! Redan?

Ja, ibland rusar tiden på bra fort. Det är redan fredag igen och jag som tyckte veckan började nyss. Den här veckan har varit bra mycket bättre, betydligt mindre stressig.

Jag var ute med en gammal Hongkongvän en sväng igår och då Romeo fick vara hemma själv några timmar. Vet inte vem av oss som var gladast när jag kom hem..? Den där villkorslösa kärleken är svårslagen. :-) Idag är jag dock lite sliten. Efter tre glas vin. Jag har verkligen lagt av mig. Long gone är partymyran från Hongkong...

I tisdags var jag också ute på stan. Det var releaseparty för Åsa Schwarz omsusade bok Nefilim. Då var mamma och pappa hundvakter. När de hämtade Romeo på dagis blev han tydligen helt tokigt glad! Pappa lekte med honom för fullt, så han var ganska trött när jag kom hem. Men, när jag stack nycklarna i låset kom han ut i hallen och när han insåg att det var jag som kom hem, då glömde han nästan bort att mamma och pappa var där. Det är kärlek.

Nu i helgen är det dags att fira lillasyster som fyller år. Det blir grillning hos föräldrarna i Viksjö. Det ska bli kul. Både för mig och Romeo. Han älskar alla, särskilt sin schäferkusin Alfons. :-) Om nu inte bebisen i Jennys mage bestämmer sig för att komma ut, det vill säga. Det är snart dags nu och jag är SÅ förväntansfull!

Min käre chef har några Kinamattor som han vill kränga, så vem vet, det kanske blir lite spontan mattshopping i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar