fredag 11 september 2009

Vilken vecka!

*pustar ut*

Den här veckan har varit minst sagt intensiv. Har äntligen lanserat en ny tjänst som jag jobbat med i ett halvår! Nu är det nästan som att luften gått ur mig. Antar att det tar några dagar att ladda om.

I tisdags fick Romeo vara hemma själv på kvällen, för jag var på Le Rouge i Gamla stan med mina barndomskompisar. Han var väldigt glad åt att se mig när jag väl kom hem. :-) Det var dock tydligt att han hade vilat hela kvällen, för han ville bara leka när det var sängdags!

Apropå sängdags har vi börjat med en ny grej om kvällarna: Romeo nattar mig. Han sover ju i sin säng och på golvet - och har så gjort från allra första början - men nu får han komma upp några minuter när jag lagt mig. Han ligger där på min mage en liten stund, sedan bökar han runt lite på sängen och så är han nöjd och vill hoppa ner. Det är hur mysigt som helst! Någon gång har vi lyckats somna båda två innan han hoppat ner, men då vaknar han ganska omgående och vill ner.

Förra veckan fick Romeo en ny leksak. Nu är den nästan död. Han konsumerar leksaker som sjutton just nu. Förut kunde han ha en grej i månader. En mjuk liten fotboll slaktar han på fem minuter! Jag har beställt lite nya grejer från Foderbilen.se i samband med att jag beställt mat. Får se om han gillar dem och låter dem leva ett tag...

Ååååh, vad skönt att det är fredag! (Och solen skiner dessutom!) Jag behöver verkligen helg nu. Har inte en grej inbokad och det är superhärligt. :-)

Ha en fortsatt härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar