lördag 19 september 2009

Fredagsmörker

Igår kväll fick vi en massa mindre strömavbrott hos oss. Tror några berodde på att folk i huset - som fortfarande hade strömavbrott - var nere och pillade i proppskåpet... Och Romeo, han reagerade knappt när det blev kolsvart och tyst.

Jag fick som följd en påhälsning av långrandiga Arne som bott i huset i över 30 år och som aldrig låter någon glömma det. Gjorde att jag missade typ en kvart av en av mina favvofilmer Sideways, som gick på TV8.

Vid åttatiden imorse vaknade jag men ville inte gå upp. Romeo ville upp till mig, så jag lyfte upp honom på sängen, så låg vi där och mornade oss i 45 minuter. Han var så söt när han låg med huvudet på kudden!

Idag fyller lillasyster år, så nu ska jag iväg och köpa present. See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar