fredag 24 april 2009

Vi har fått dagisplats!

Blev så glad. Stockholms Hundforum har hört av sig och de har en öppning i slutet på maj! Var helt inställd på att behöva vänta till efter sommaren. Det verkar vara ett jättebra hunddagis. Vi har gått vår valpkurs där och jag känner mig trygg att lämna Romeo i deras händer. *Peppar peppar* - vidskeplig som jag är. Dessutom ligger det bara ett par kvarter bort! På vägen till och från jobbet t.o.m. Drömläge minst sagt. :-)

Idag har Romeo varit på möte här på jobbet. Han sov mest. Mina kollegor är så förtjusta i honom så jag kände att det var dags att hälsa på igen.

Snart är det helg, och vilken helg sedan! Vädret verkar bli kanon. Ska träna inkallning med långlinan i helgen. Med korv i beredskap kan inget gå fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar