torsdag 2 april 2009

Tröttast i stan

Nu är Romeo trött. Säkert tröttaste hunden i stan.

Vi har varit och på jobbet och haft möte idag. Romeo sov inte alls på förmiddagen - kanske för att jag lämnade honom själv när jag hade körlektion... Så, efter en liten kort tupplur på banken och promenad hem via djuraffären var han helt slut.

Efter några timmars sömn var han dock pigg igen. Vi hittade äntligen den där hundrastgården i St Eriksområdet! Det var inga hundar där så jag passade på att gömma mig och testa inkallningen och det GICK. Hoppas det funkar bättre nu.

Vi fick nya övningar på valpkursen igår som vi testat ute idag. Romeo är verkligen duktig. Oerhört lättlärd. Erkänner att jag var lite orolig över att det skulle bli svårt att uppfostra honom, men det ska nog gå bra. Så länge vi tränar!

Shit, jag är också trött. Intensiv dag för så väl hund som matte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar