lördag 4 april 2009

Ja det är våren!

Ja, det är sant. Det är vår ute. Varmt, soligt och fullt med glada människor. Stackars Romeo är helt slut efter vår långa stund på stan. Jag erkänner, hade rejält svårt att gå hem när det var så härligt ute. Stackars Romeo!

Jag vet inte vad som hänt, men min normalt glufsiga vovsing har slutat äta. Eller inte slutat, men han äter inte alls med samma aptit om man jämför. Förut slängde han i sig maten på ett kick, nu äter han inte ens upp... Vet inte om det har att göra med att jag gav honom en vomburgare igår. Kanske rubbade hans matrutiner. Blir ändå lite nojig, för jag vet att Cavalierer ofta är kinkiga i maten. Håller tummarna för att det vänder snart. Har dock lite svårt att göra övningar och ge honom godis/korv när han inte äter sin vanliga mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar