tisdag 7 april 2009

Liten men tuff!

En och en halv dag hos dagmatte Jenny. Har gått hur bra som helst. Det är nog bara jag som tycker det är jobbigt. Igår när jag var hela dagen på jobbet kändes det hela tiden som att jag glömde något. Har blivit så van vid att hela tiden hålla ett öga på lille Romeo.

Imorse var han dessutom själv hemma i två timmar. Jag hade en dubbel körlektion och när jag kom hem verkade han ha sovit mestadelen av tiden. Duktig vovve!!!

På vägen hem var han hur envis som helst. (Förutom när han trivdes med en söt liten shi tzu-tik...) Han bara la sig ner på trottoaren och vägrade gå. Man skulle kunna tro att han bara är trött, men det är inte riktigt så. Han vill bara gå åt andra hållet och när matte inte ger med sig, lägger han sig sonika ner platt på marken. Min hund är definitivt i trotsåldern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar