lördag 25 april 2009

Ny dator - mer bloggande

Idag har jag äntligen bytt ut mitt gamla tröskverk här hemma mot en skinande ny laptop. :-) Med trådlös router kan jag nu flytta på mig och använda datorn var jag vill och är inte fast i sovrummet, som jag var förut.

Romeo är lite trött. Jag var först borta en dryg timme på förmiddagen för att besöka Provskobutiken på Söder (sommarskor till halva priset - bara stl 37!). Sedan var jag hemma en stund och vi var ute och promenerade i solen. Sedan åkte jag till Kungsgatan för att köpa pc med min datorguruvän Patrick. När vi kom hem hjälpte Patrick mig med alla installationer. För det fick han pizza till lunch! Patrick var rolig att busa med tyckte Romeo. :-) Efter vår senaste promenad, när vi sa hejdå till Patrick, höll han på att somna på hemvägen. Och det var en KORT promenad. Nu ligger han och snusar på soffan.

Imorgon kanske vi tar en tur till mamma och pappa. Det beror lite på hur pigga vi är. Tänkte ta lite sovmorgon. Vem vet, jag kanske vaknar av en slick på näsan som imorse. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar