onsdag 1 april 2009

April april!

Någon som blivit lurad idag? På mitt jobb gjorde de ett suveränt aprilskämt. Vår avdelning har hand om en intern radiosändning och idag lurades vi och påstod att vi skulle öppna ett bankkontor på Slottet! :-D

Att lura en söt liten hund är ju inte aktuellt, så jag håller mig nog borta från lurandet i år.

Idag har vi varit ute och promenerat i vårsolen. Romeo orkar gå längre nu och har börjat vägra komma in. Förut var han alltid glad att vara hemma. Att gå ut med Romeo får mig alltid på bra humör. Det är väl något med friska luften antar jag, men samtidigt är det så kul att se hur mycket han gillar att komma ut. Bäst är att se hur glad han är i andra hundar! Han börjar bli bättre på att gå i koppel nu och hoppar inte efter varenda joggare längre. Det har väl sjunkit in nu att ALLA vill inte hälsa, även om man är en supersöt liten valp.

Ikväll är det dags för andra gången på valpkursen. Ser verkligen fram emot det. Särskilt som Romeo varit så lätt att träna med. Är nyfiken på att se vad vi får för övningar den här gången. Sist blev han ju sååå förtjust i mopsen Göran, så det ska bli kul att se hur återföreningen blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar