tisdag 21 april 2009

Tomat, vi behöver en ny tomat!

"Gäääääsp!" Jag är så sjukt trött idag. Men, så är jag inte van att gå upp 06:15 för att hinna med en körlektion innan jobbet. Romeo stackarn kunde inte riktigt slappna av när jag var och körde bil. När jag kom hem satt han och väntade på hallmattan. Han blev så lycklig när jag tog fram kopplet. Promenaden till bussen är ganska lagom för honom, så han brukar sitta lugnt och titta ut genom fönstret, när vi åker bussen till dagmatte. Sötnosen.

Förresten åt han inget imorse. Just som jag börjat slappna av för han börjat äta bra igen. Lika bra att inte noja över det i fortsättningen.

Appropå att äta, måste jag hitta en ny mjukisleksak till Romeo. Han har snart massakerat hela "tomaten" han fick av Ullis. Han fullkomligen älskar att tugga på den. Vill hitta något liknande. Tänkte kolla lite i helgen. Har hittills nöjt mig med djuraffären på Inedalsgatan, men jag behöver nog kolla in lite andra ställen också. Är dessutom på jakt efter en vattenskål anpassad för Spaniel-öron... Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar