söndag 5 april 2009

Fodernoja, fika och fotboll

Orolig. Romeo äter fortfarande inte som han brukar. Fast idag har det gått lite bättre i alla fall... *håller tummarna* Imorgon ska vi ha inskolning hos Romeos dagmatte. Hoppas det går bra med maten då. Lite nervös faktiskt. Känns som att det är värst för mig. Som tur är har jag nära från jobbet. Ifall det går helt åt helvete.

I förmiddags fikade vi i Västermalmsgallerian med Carin. Det gick bra. Romeo låg i mitt knä mestadels. Härligt med ett fik som man får ha med sig hundar till. Ska bli stammis där tror jag.

Vid halvtvåtiden kom Åsa - dagens hundvakt. Romeo gjorde intryck som vanligt när han ville bita i hennes knappar... Tur att hon är van vid hundar och säger ifrån! Strax därefter kom Maria med sushi till lunch. Maria och jag lämnade Romeo med Åsa och for mot Råsunda. Det finns inget bättre vårtecken än hemmapremiär i Allsvenskan! Idag fick vi dessutom med oss tre poäng mot Halmstad!!! En härlig början på säsongen. :-) När jag kom hem låg Romeo och latade sig på soffan. Han är en soffpotatis. Ni vet hur man säger: sådan matte sådan hund!

1 kommentar:

  1. Nu har jag hittat hit :)
    Härligt att läsa om ditt liv med hund!

    Kram Sus

    SvaraRadera