måndag 12 oktober 2009

Stolt moster!

Igår kväll blev jag moster till en liten kille som ska heta Love! Jag är så stolt och lycklig. Min lillasyster Jenny mår bra, även om hon är ganska trött efter förlossningen. Romeo har nu alltså inte bara en hundkusin i Alfons, utan även en människokusin! :-)

Annars är det förkylt här som fa'n. Jag har varit rätt hängig hela helgen och idag är jag t.o.m. hemma från jobbet. Tror inte någon skulle bli glad om jag kom dit i den här formen... Hoppas bli frisk snart så jag kan hälsa på lille Love när han får komma hem imorgon.

Igår var jag och Romeo på kurs. Tror egentligen att tajmingen var den sämsta någonsin. Jag var typ sjuk och satt och väntade på besked från BB - inte direkt mottaglig. Men, jag tror vi kan ta med oss en del därifrån i alla fall. Jag vill ju inte bara vara en godisautomat, utan kunna belöna Romeo med andra saker.

*hostar* Nej, nu lägger jag mig på soffan en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar