söndag 18 oktober 2009

Host harkel och snörvel...

En hel vecka i förkylningens töcken... Nu börjar jag äntligen känna mig hyfsat frisk. Var hemma från jobbet måndag-torsdag och det var nog klokt. I måndags var jag så hängig att Romeo fick stanna hemma också, men annars har han fått gå på dagis. På så sätt har inte jag behövt anstränga mig så mycket och han har haft bra mycket roligare om dagarna än om han varit hemma med sjuka matte.

Det tråkigaste med min förkylning är att jag inte har kunnat hälsa på min lille systerson Love än. Alla andra i närmaste släkten har fått träffa honom, men inte jag! :-( Hoppas bli riktigt frisk nu så vi får ses snart. Både jag och Romeo har jättefina presenter till honom.

Romeos present var vi och köpte tidigare idag på Åhléns Fridhemsplan (där även Romeo är välkommen). Jag hade nästan glömt hur mycket uppmärksamhet vi får när vi är ute bland folk. Både barn som gamla, hundar som människor, blir alldeles förtjusta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar