onsdag 17 juni 2009

Vattendjur?

Idag är jag hemma. Rejält förkyld. Romeo får vara på dagis ändå. Både roligare för honom och skönare för mig. När vi gick till dagis så slog det mig förresten hur stor han blivit. Han är nästan som en vuxen Cavalier nu. Min lilla valp!

På fredag är det midsommarafton. Hoppas på fint väder så Romeo och Alfons kan leka i trädgården. Jag, min syrra Jenny, hennes sambo John och kompisen Åsa ska vara i radhuset när mamma och pappa är borta. Då kan vi sitta utomhus utan allt krångel med en picknick. :-) Sist det var fint väder och Alfons var på besök hade de haft framme vattenspridaren och han fick visst aldrig nog. Vet inte hur Romeo gillar en vattenspridare, han är ju inte direkt förtjust i att bli blöt. Får se, kanske en överlycklig Alfons får honom på andra tankar.

Nu ska jag sova en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar