fredag 26 juni 2009

Inget internet hemma :-(

Sorry mina bloggläsare, mitt bredband hemma vill bara inte funka den här veckan. Verkligen irriterande. Det är då man inser hur van man är vid att alltid vara online. Anyhow, det är fredag igen och sommarvärmen utanför gör att det känns som semester även när jag jobbar.

Imorse försov vi oss, jag och Romeo. Så, det blev ingen morgonpromenad utan jag struntade i frukost, gjorde mig snabbt i ordning och så fick Romeo göra sina ärenden på väg till dagis idag. Typiskt nog var han hungrig imorse, han som typ matvägrat senaste veckan på morgnarna.

Apropå dagis förresten, så sa en av fröknarna igår att även om man inte får ha favoriter så är det svårt, när Romeo går där. Han är allas gullegris tydligen. *stolt matte*

Igår kväll trängdes jag, Romeo och vännen Sus på Mälarpaviljongen. En liten AW tänkte vi. Samma sak verkade hela Stockholm ha tänkt. Det tog 45 min att få ett bord och 45 min till för att få beställa mat! Romeo fick ett litet tuggben och var ganska nöjd ändå. :-) Mälarpaviljongen verkar vara hundägarnas favvoställe. Det var många som var där med sina hundar. Kanske ska bli sommarens hak. Vi har ju inte så mycket semesterplaner, så vi kan ju hänga där.

Imorgon är det lördag! Vi ska ha picknick i eftermiddagssolen, jag, Maria och Romeo. Sååå härligt med en riktigt somrig helg.

Soliga hälsningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar