tisdag 9 juni 2009

Sex månader!

Igår "fyllde" Romeo sex månader. Min lille valp börjar bli en stor kille! I present på halvårsdagen fick han en ny plyschleksak (han har redan haft sönder Tomaten nr 2) som han genast började leka med när vi kom hem.

Det är så kul att se honom när jag lämnar och hämtar på dagis. När vi går ner för trappan till dagiset och han ser de andra hundarna, då viftar han så mycket på svansen att halva kroppen följer med. Och när jag sedan kommer för att hämta honom på kvällen, rusar han upp för trappan och nästan kastar sig över mig. Romeo har kul nästan jämt! :-)

Jag måste erkänna att jag nog aldrig insåg hur underbart det är att ha hund. Det är sådan villkorslös kärlek att jag nästan baxnar. Romeo är liksom min bebis, min familj och jag älskar honom ändlöst mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar