torsdag 18 juni 2009

Trevlig midsommar!

Hmmmm, verkar bli en blöt midsommar även om det är uppehåll nu. Enligt prognosen ska det regna mellan kl. 12 och 16 imorgon. Ja, ja, vi får väl sitta under markisen med värmen på. Det ordnar sig.

Vi ska i varje fall äta sillunch och sedan grilla till kvällen och äta svenska jordgubbar till efterrätt. Jag har varit på Bolaget och köpt fransk cider så nu har jag att dricka utan att riskera någon direkt fylla. ;-)

Imorgon kväll ska jag och Romeo sova kvar i radhuset när de andra åker hem. Då behöver ingen ta tåget hem utan Åsa och Carolina kan åka med Jenny och John. På så sätt får dessutom jag och Romeo umgås lite med mamma och pappa på lördag. Ser fram emot att sova i deras stora bäddsoffa och vakna nära min mysvovve. Eftersom han inte sover i min säng i vanliga fall så blir det extra mysigt.

Vi håller tummar och tassar för att det blir fint väder imorgon va?

Stora midsommarkramar från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar