torsdag 7 januari 2010

God fortsättning!

Så har det redan gått en vecka av det nya året... Någon som märkt någon skillnad? Jag jobbade i mellan jul och nyår, men har varit ledig hela den här veckan. Skönt. Jag har inte direkt gjort någonting, bara hängt med Romeo och latat mig. Några dagar har vi varit ute och busat i snön, men det verkar som han nästan tycker det är i kallaste laget just nu. På nyårsafton var vi hos Maria och firade in det nya året! Romeo tog nyårsraketerna riktigt bra, inte för att han verkade överförtjust, men det var okej. Han glömde bort dem efter ett tag och började äta snö på balkongen.

Just nu ligger Romeo på soffan och slumrar. Tycker väl att jag är tråkig som sitter vid datorn.

Det är dagisdags i morgon igen. Jag ska köra upp (för andra gången, så håll tummarna) och då är det skönt om Romeo är på dagis så jag inte behöver oroa mig över honom. Han har det så himla bra på dagis och han trivs verkligen där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar