torsdag 14 maj 2009

Två mörka ögon...

Ibland har jag så svårt att säga nej. När Romeo sitter vid mina fötter och bara ber om uppmärksamhet är det nästan omöjligt att ignorera honom. Ens en sekund. Behöver nog jobba på det. Iofs kommer han vänja sig vid att inte alltid få uppmärksamhet när han väl börjar på dagis.

Den här veckan har varit rätt intensiv jobbmässigt, så jag är mest trött nu. Det är dock dags för andra semifinalen i Eurovision Song Contest ikväll, så som äkta ESC-nörd kommer jag sitta uppe till 23-tiden i alla fall. :-)

Vi har varit på valpkursen också och fått en massa nya övningar. Jag är riktigt impad av hur mycket Romeo har lärt sig. Duktig vovve! Till sista gången ska vi träna in ett trick. Jag har ingen aaaning om vad jag ska välja. Kanske high five... det är åtminstone coolt. :-)

Jeez, vad det ska bli skönt med helg snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar