torsdag 28 maj 2009

9 to 5

Imorgon är det dags för Romeo att gå hela dagen på dagis. Kommer säkert gå jättebra. Det enda orosmolnet är en Bichon Frisé som "humpar" på honom och han säger inte ifrån. Han måste lära sig att inte alltid godta det andra gör. Det kommer väl i sinom tid.

Igår var det som sagt verksamhetsplanering i Nacka, så jag åkte fram och tillbaka halva dagen... Romeo skötte sig galant förstås. Vi åkte båt till restaurang Göteborg och han tyckte det var lite läskigt till en början. Han satt och skakade ett tag, men så gick det över när han såg att alla hade trevligt runtom. På restaurangen hade han lite svårt för att bara ligga på golvet, så när jag inte hade mat framför mig fick han sitta i mitt knä. Tur att han är söt. :-)

Det är dags för fotbollsderby ikväll (igen). Eftersom jag vet att jag kommer bli borta 3-4 timmar och Romeo varit på dagis hela dagen, har jag lejt mina föräldrar att sitta hundvakt. Kommer säkert gå jättebra. Han är ju helt slut, vovsingen, så han sover nog största delen av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar