lördag 30 maj 2009

Lördag, sol och Marathon

Idag är det lördag. Hela inskolningsveckan är över och jag som varit ledig kan konstatera att jag inte fick ens hälften gjort... Igår gick Romeo 9-17 och det funkade bra. Dessutom har han fått en ny kompis, en Cocker Spaniel som har samma färg som han själv. Kul! :-)

Något som är intressant att notera är att han inte var alls lika trött igår kväll som han varit tidigare i veckan. Antar att han börjar vänja sig vid dagis. Typiskt att det var just igår - när jag var rätt krasslig och bara ville ligga på soffan och hosta - som han var pigg och lekfull.

Idag känner jag mig lite piggare, men jag tänker inte tillbringa hela dagen ute i solen, för då blir jag nog inte bättre. Dock blir det nog några timmar, för vi ska ta oss till Vasaparken och möta Mamma, Pappa och storasyster för att kolla in Marathon. Får nog ta Romeo i cykelkorgen, så jag inte blir tvungen att bära hem honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar