tisdag 27 september 2011

Host host och lite snörvel

Så har jag varit sjuk. Igen. Åkte på en rejäl förkylning och var hemma från jobbet hela förra veckan. Romeo slapp vara hemma och ha tråkigt, nej han fick vara på dagis istället. Roligare för honom och bättre för mig! Hostar fortfarande och är snuvig, men jag är "bara förkyld" nu, inte sjuk.

Foderbilen.se är hur bra som helst. De har det mesta har jag upptäckt. Jag behövde köpa hundmat och utan bil är det så smidigt med hemleverans. Då passade jag samtidigt på att köpa utrustning till den trimningskurs jag ska gå med Romeo om några veckor! Jag föll även för frestelsen och köpte ett nytt gosedjur till Romeo. Dumt egentligen, vet ju att det inte kommer att vara helt i mer än några minuter. Min hund är ett monster när det gäller gosedjur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar