lördag 3 september 2011

Drömmen om ett hus med trädgård...

...är nog inget mer än en dröm som jag har svårt att släppa taget om. Visst är det bra läge att köpa hus nu, men är jag verkligen redo att ha dubbelt så dyra boendekostnader plus kostnader för en bil? Tror inte det. Inser att jag återigen drabbats av min "vart tredje år måste något hända"-fas. Så inga visningar i morgon, fast jag hittat två intressanta objekt.

Jag får lägga fokus på att planera min kommande fest istället och Romeo får nöja sig med att springa runt på mormor och morfars tomt! Vi kanske kan hyra någon stuga nästa sommar eller något... eller våldgästa hos alla som har trädgård, he he!

I dag ska jag på 40-årskräftskiva och Romeo ska vara hos mormor och morfar, som hämtar honom om några timmar. Jag åker nog dit i natt och sover där jag med. Då slipper jag åka in till stan och ut igen i morgon. Det är skönt att Romeo trivs så bra hos dem. Kan lämna honom utan att få dåligt samvete. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar