tisdag 28 september 2010

Ändrade planer

Det blev visst ingen agility i dag. Förvirring i leden typ. Hade kunnat skynda mig i väg till Amnestys öppet hus som jag också hade i kalendern, men jag mådde inte alls bra. Åt fil, flingor och mackor till middag... Gosade lite med Romeo och det hjälpte faktiskt lite. Huvudvärken som pinat mig hela dagen blev dock värre under kvällen. Efter en treo började den tona bort lite grann, men det känns fortfarande. Huvudvärk SUGER!

Romeo känner verkligen på sig när jag inte mår bra. Så fort jag satte mig ner på soffan efter att vi kommit hem kröp han upp i mitt knä och ville inte flytta på sig. Min lilla älskling.

Ibland är jag rädd att jag håller på att bli en "crazy old dog lady" men ibland känns det som en rätt bra idé. Jag vet att det är att fly från sina problem, så jag jobbar på det. Tro mig. Men, tanken på att ha en egen liten cavalierflock är ändå rätt lockande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar