tisdag 14 september 2010

Sorry guys!

Det har varit alldeles för tyst här på bloggen på sistone. Jag skäms. Får väl skylla på att jag inte mått på topp senaste tiden... Avsaknad av entusiasm är inte det bästa för en bloggare.

Dessutom var jag en hel helg på Västkusten för att fira Åsa och Joakims bröllop (tokroligt!). Romeo var naturligtvis en duktig kille när jag var och partajade på Tjörn. Han fick dras med en busig labbevalp som heter Segra (och hennes matte "fröken" Amanda) i ett dygn. Amanda berömde honom för att han hade skött sig så bra, för Segra hade varit rätt jobbig tydligen. Sedan var det kusinen Love som busade (fast då fick han även mysa med moster Jenny). Det fixade han galant!

Nu i helgen var vi dock mest lata, han och jag. Vi gick iofs en långpromenad till Pampas Marina i lördags... Romeo drog och jag följde efter, typ. När han väl fått simma lite så blev han lite lugnare. Vi var helt slut på kvällen båda två. Säger väl något om våra (inte så intensiva) motionsvanor.

I morgon ska jag till Oslo över dagen. Flyger kl. sju!!! Får väl gå ut med Romeo typ halvsex... Sedan får han somna om för att bli hämtad av mina föräldrar vid niotiden. Han ska få gå på dagis som vanligt, så det inte blir för konstigt för honom. Mamma och pappa ska hänga i stan hela dagen. (Jeez, vad skönt det verkar vara att vara pensionär - om man har hälsan ska tilläggas.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar