torsdag 24 juni 2010

Snart är det midsommar

Nu är det snart midsommarafton! Det kommer bli en ganska lugn och skön midsommar för mig och Romeo. Vi ska fira tillsammans med mamma & pappa, lillasyster med familj, mormor och pappas faster. Det ska bli kul att se Love igen, även om Romeo nog kommer bli mest glad över att träffa hundkusinen Alfons.

Under sena fotbollsmatchen (när Japan och Nederländerna kvalificerade sig) packade jag väskan för helgen, så nu är vi redo att åka efter frukost. Jag brukar alltid packa flera mindre väskor som jag ska kånka på, men nu tog jag en kabinväska och fyllde den istället. Känns lättare liksom. Särskilt som jag ska åka kommunalt med Romeo i sällskap.

Den här veckan har gått rätt fort. Vet inte riktigt varför. Det är ändå alltid skönt med korta veckor. För mig var det här tredje veckan i rad som jag inte jobbade alla fem dagar. Så skulle det vara jämt. Förra fredagen var jag och tatuerade mig. Var så förberedd på att det skulle göra skitont, så jag blev positivt överraskad när det inte alls var så farligt. Tatueringen är dösnygg, men den kliar just för den håller på att läka.

Trevlig midsommar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar