onsdag 9 juni 2010

Tyst och tomt

Känns tomt här hemma. Så fort jag drar ut stolen tittar jag efter Romeo som brukar rusa upp när jag rör mig. Men ingen vovve. han är hos mamma och pappa. Det är märkligt hur konstigt och tomt det känns med tanke på att jag var själv så länge innan Romeo flyttade in.

I går var det Romeos 1½-årsdag! Min lilla älskling är en stor kille. Han fick ett grisöra dagen till ära.

Är ganska nöjd och belåten just nu, för i dag hade vi slutredovisning på Berghs och vår grupp fick jättebra feedback! Det var såååå skönt efter allt jobb vi lagt ner under alla dessa veckor. *stolt* Nu har dock min energi tagit slut och jag som måste packa. För i morgon drar Maria och jag till Sweden Rock. :-D

Och jag som redan längtar efter Romeo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar