torsdag 17 juni 2010

Hemma igen!

Hemma med min lille vän igen. Hade en superkul festivalhelg förra veckan och var helt slut när jag kom hem. Så snart jag kommit hem och lagt mig på soffan hoppade Romeo upp och la sig i princip på mig. Han somnade nästan med detsamma. Kändes väl tryggt att vara med matte igen. Och det var skönt att ha honom nära igen! Det hade gått jättebra hemma hos mamma och pappa. Han hade varit utomhus och busat en massa på gräsmattan.

Både jag och Romeo har varit väldigt trötta hela veckan. Det hjälper ju inte att det är fotbolls-VM och det blir sena kvällar varje dag. Skönt att det är helg snart! :-)

Jag tjuvstartar lite i morgon, då jag tar ut min lediga dag som jag fick för att nationaldagen inträffade på en lördag. Tänkte dock ha Romeo på dagis ett tag, för jag ska gå och bli tatuerad på eftermiddagen! Är nästan lite nervös, men det har nog mest att göra med att jag har en extremt låg smärttröskel... får väl proppa i mig lite värktabletter innan jag ska dit. Tänkte även passa på att gå och handla lite.

Helgen ser lugn ut. Är bjuden på kalas i Uppsala på söndag, men jag har inte hittat någon hundvakt än... Kom precis på att vi dessutom har årsmöte i bostadsföreningen på söndageftermiddag, så det blir nog inget kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar