söndag 21 mars 2010

Romeo tuggar sig genom leksakslagret

Den här veckan har Romeo avverkat leksaker. Den mjuka bollen jag tog fram förra veckan är helt tömd på ludd och numera en liten trasa. Ankan jag köpte i Hongkong är också tom, söndertuggad och ser mest ut som det rep som är själva "skelettet" i leksaken. T.o.m. "Prickis" som hållt ett halvår snart börjar sjunga på sista versen. Nu har jag ju lite grejer undanstoppade så det är ingen brist på grejer än, men det är nog snart dags att fylla på förrådet.

I går var det soligt och flera plusgrader. Rätt härligt väder att vara ute i om man bortser från att Romeo blir genomblöt och smutsig varje gång man går ut. Vi gick till hundrastgården en sväng och vem kom dit om inte Romeos lekkompis Pandora! De busade dock inte så mycket utan ville mest bara hänga, verkade det som. Tydligen har de fått flytta ut Pandora från Romeos grupp på dagis, för de två busade runt för mycket!

Nu snöar det ute! Jag som började gilla att våren var på G även om alla pölar gör Romeo smutsig. Ja ja, det går över snart. Snart är det vår på riktigt.

I e.m. kommer lillasyster och världens bästa systerson till holmen för att fika med mig och Romeo. Vi ska ses i Västermalmsgallerian eftersom hundar är välkomna där. Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar