tisdag 9 mars 2010

Snart frisk!

Inte en hostning sedan i onsdags. Vet du vad det innebär? Jo, att Romeo får komma tillbaka till dagis på torsdag!!! Jag vet inte vem av oss som blir gladast..? Det har varit en rätt tuff uppgift att försöka jobba hemma när han varit så gott som frisk senaste dagarna.

Jag kan inte ens tänka mig hur det måste vara för en social hund som Romeo att inte få leka med, eller ens hälsa på, en annan hund på nästan två veckor. När jag tänker på det, så tycker jag ändå att han skött sig jättebra. Visst är han frustrerad, men det är inte så jobbigt som det nog skulle kunna vara.

Jag tror han kommer vara helt överlycklig på torsdag när han är tillbaka på dagis. Och helt slut på kvällen.

Egentligen ska vi ut på promenad nu, men Romeo ligger och snusar sött i soffan att det får vänta en liten stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar