tisdag 3 november 2009

SM-GULD SM-GULD SM-GULD!

Detta är den stora anledningen till varför jag inte skrivit senaste veckan. Jag har haft guldfeber. Först guldnerver och gulddrömmar, sedan guldyra! :-D Romeo satt snällt och förvånat och tittade på mig och mina kompisar när vi såg AIK ro hem SM-guldet för första gången på 11 år. Han tyckte det var bra märkligt när Uffe och Peter hoppade och dansade av glädje... :-)

Igår var jag borta ett par timmar och firade guldhjältarna och Romeo var hemma själv. Min duktiga lilla kille. Eftersom jag varit borta, mös vi lite extra i sängen innan det var dags att sova. Tror han behöver lite mer uppmärksamhet resten av veckan, så jag ska bara umgås med min lille vovve. Well, inte bara, men han ska vara med hela tiden. T.o.m. när jag ska på tjejmiddag på torsdag.

I fredags var vi förresten och hälsade på hos Jenny, lille Love och Alfons. Vi var lite oroliga att Alfons skulle vakta och inte acceptera att Romeo var där, men det var ytterst onödigt. Det var ett äkta pusskalas utan dess like – Jenny och jag hade fullt sjå att lyckas fika. Romeo sniffade lite på Love, sedan var han nöjd. Så småningom låg dock våra båda vovvar och sov på golvet. Totalt avslappnade och trygga med varann m.a.o. När vi gick till tunnelbanan gick Jenny ut med Love och Alfons en sväng. När de sedan kom hem satt Alfons vid dörren och väntade på att jag och Romeo skulle komma tillbaka. Han ser verkligen oss som en del av hans flock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar