torsdag 12 november 2009

Dubblish 2lax9. :-)

AIK tog härligt nog hem dubbeln i helgen som var. Romeo undrade vad jag skrek om när jag satt hemma i soffan och hejade. Fast, han börjar ju bli van.

Jag ska resa till Hongkong(!) på semester snart och vara borta i tio dagar. Det ska bli hur kul som helst, men det jag fasar mest för är hur jag kommer att klara att vara utan Romeo så länge!? Jag kommer väl ringa mamma varje dag från andra sidan jorden och höra hur det går. Nu kommer Romeo iofs att gå på dagis som vanligt, så det kommer nog gå jättebra. Men jag kommer sakna honom dömycket.

Den här veckan har vi båda varit jättetrötta. Vi kommer hem på kvällen, äter middag och sover framför tv:n innan det är dags för kvällspromenad och sängen. Båda två är lika trötta! Måste bero på mörkret.

I tisdags gav jag Romeo en ordentlig tvätt. Han stod snällt kvar hela intvålningen, men han gillade inte duschen, då backade han från mig. Hade inte dörren varit stängd och jag beredd, hade han rusat ut i lägenheten och skakat av sig allt schampo! Efter duschen fick han ligga i mitt knä och bli torkad av hårfönen. Det var superläskigt förr, men numera verkar han tycka att det är riktigt mysigt. Han är så goooosig när han är nyduschad, nyborstad och luktar schampo. Jag ville inte riktigt gå ut med honom på kvällen för jag ville hålla honom ren. Ja, jag vet jag lever i en drömvärld! Han blev ju skitig så fort han kom till dagis dagen efter typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar