torsdag 3 februari 2011

Det finns inget sötare än valpar!

Vi mötte en liten ruby-valp i dag! Hon skulle på valpkurs när vi gick hem från dagis. Halledudanemej så söt hon var. Minns knappt att Romeo var så liten och söt för två år sedan. Visst, han är fortfarande söt, men inte så där valpgullig liksom.

Tydligen ska den lilla tiken börja på vårt dagis och antagligen hamnar hon i Romeos rum. Jag hoppas han tar väl hand om henne! Det roliga med cavalierer är att när de ser någon annan cavvie så är det som att de är värsta kompisarna redan.

Åååh vad jag skulle vilja ha en liten vovve till! Det får bli när jag blir rik, typ. :-)

Nu ligger Romeo och sover på golvet bredvid mina fötter. Det är strax dags att gå ut på vår kvällsrunda, men just nu tror jag både Romeo och jag gärna skulle vilja slippa den och bara få gå och lägga oss. Inget val dock. Vill ju helst gärna slippa att han kissar inomhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar