tisdag 2 november 2010

Lugnt och stilla... zzzz...

Livet efter årets lansering, mormors begravning, en dagstur till Malmö och två dagars seminarier är hur skönt som helst. Det är som om lugnet lagt sig över allt, jobb som hem. Jag tror det är därför jag är så trött. Romeo verkar likadan. Han känner väl att jag lugnat ner mig.

Synd bara att min rygg krånglar. Det gör att det ibland blir riktigt smärtsamt att ta en promenad med Romeo. Men, i morgon ska jag till kiropraktorn. Hoppas det hjälper. Sedan ska jag börja träna på allvar. Är trött på att ha ont jämt. Jag vill ju vara där för Romeo, jag vill kunna springa runt och busa, ta honom på långpromenader och inte bli tvungen att åka hiss så fort vi kommer till en rulltrappa.

På fredag ska vi på fest. Det är helt otroligt, men min pappa fyller 70!!! Jag som var bartender på hans 50-årsfest. Var det så länge sedan? Romeo får följa med. Jag tror han kommer charma alla gäster. :-) Det är tur att jag har en social hund som gillar att träffa folk. Annars vet jag inte hur jag hade löst det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar