måndag 9 augusti 2010

En dag kvar...

Nu är semestern nästan slut. Just som jag började vänja mig vid att vara ledig.

I dag har Romeo och jag varit på The Studio och blivit fotograferade. Han visade sig vara en lite rastlös modell, men några jättefina bilder blev det. Framför allt är det kul att få fina bilder på oss tillsammans, jag har ju mest bilder på honom som jag tagit. Han skötte sig verkligen exemplariskt. Jag glömmer ibland bort hur duktig han är, särskilt i nya miljöer och med främmande människor. Han charmade alla på kuppen. :-)

Jag har inte haft sådan tur med vädret på min semester, men det har varit okej. (Det kunde ha vart värre!) När vi var i Eksjö var det inte riktigt badväder, men det hindrade inte Romeo. Han badade både i en gigantisk vattenpöl och i sjön. Det var nästan omöjligt att få honom att kliva upp, när han väl var i vattnet. Samma gällde för schäferkusinen Alfons. Annars var det mysigt i Ekjsö. En dag åkte systrarna på roadtrip till Ullared och då fick Romeo vara hemma med "karlarna". Det gick ju bra, det med.

Hur det gick med ögat? Efter tre dagar med kortisondroppar har han inte haft några problem alls. *pustar ut*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar