onsdag 17 februari 2010

Dagarna går...

Så var man ett år äldre. Fyller år på Alla hjärtans dag, så jag firade Romeo också. Han är ju mitt lilla hjärta! :-) Fick syn på en hjärtformad vomburgare på djuraffären i veckan och det fick Romeo av mig.

Hade hela familjen på besök i söndags, och det var första gången som Alfons var hemma hos oss. Det gick förvånansvärt bra, förutom när Alfons kissade på min fotpall. Det var på precis samma ställe som Romeo kissat för länge sedan. Inte tänkte jag att Alfons skulle känna lukten av den fläcken, då hade jag inte vänt pallen åt hans håll. My bad entirely, m.a.o.

Förra veckan var bara kaos, så helgen var extremt välkommen. Förutom födelsedagsfika i söndags blev det även tapas med några kompisar i lördags. Det blev ganska lugnt och trevligt, precis vad jag behövde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar