måndag 18 april 2011

Tröttaste hunden i stan?

Jag är inte helt säker. Vad jag vet är att sötaste hunden i stan ligger helt utslagen på golvet och sover. Så är det nästan alltid på måndagkvällar. Han har väl busat hela dagen på dagis, misstänker jag.

Att han dessutom sov borta i helgen bidrar säkert. Romeos underbara dagisfröken Annie tog hand om honom när jag var på möhippa i helgen. Det var så skönt att lämna honom till någon jag vet han gillar och som är van att hantera honom och andra hundar. Att hon dessutom är väldigt förtjust i Romeo och själv vill ha en Cavalier bidrar ju också!

I går på hemvägen stannade vi i Kronis, Romeo och jag. Jag åt pommes och drack Cola (lite lagom dagen efter) och han fick vatten och torkad kyckling. Båda var säkert lika nöjda. Det var så härligt väder och det kändes som sommar! Hundarna i rastgården var inte så roliga tydligen. I alla fall inte enligt Romeo. Eller så var han bara mammig efter att ha varit borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar